söndag 12 juni 2011

Söndag

Ställde klockan på ring, det är ju FLAGGDAG idag, å en jädra tur va det, för flaggpolisen va ute å kolla så att allt gick rätt till. Höll på att tappa flaggan i backen men lyckades reda upp det där tillslut ;)

Eftersom jag skymtade en jättespindel i min säng igår så gjorde jag det kloka valet att övernatta i min soffa inatt.

Efter hissning så var det promenad som gällde, vi tog en liten genväg genom hästhagen, något Alice tyckte va hur kul som helst, strunta fullständigt i mej å drog ut på sin egen promenad, jag efter arg som ett bi, försökte springa men med en Wilma som e segare än en snigel så var det nästan omöjligt. Fick tag i Alicen iaf, det var inte hästarna som va målet, ne det var ju såklart SKITEN, några hästar såg jag inte ens.

Lite frukost på det där så va man ju pigg som en lärka sen.

Hörde åskan när vi va ute också, en LITEN regnskur kan det väl iaf få komma, så kanske man kan andas lite friskluft sen......

Inga kommentarer: