torsdag 16 juni 2011

Man borde inte sova när natten faller på.....

Men jag tror att det skulle va en mycket bra ide att göra det ändå. Igår när jag kom hem från jobbet, runt 2 nångång tror jag, så gick jag å la mej. Testa en ny strategi den här natten, jag skulle BARA lägga mej ner å somna, annars brukar jag alltid kolla på datorn å somna till Mcleods.

Det gick så dåligt, somna inte, så efter 1timme knäppte jag på musik, när jag inte somnat 4 så tänkte jag ge upp å gå upp å städa. Men somna tydligen på nå sätt. För vakna sen halv 10 av att telefonen ringde. Orka inte svara då, för jag hade ingen koll på varken ögon eller röst.  Men gick upp efter en kvart å ringde upp. Så nu blir det jobb, ons-tors nästa vecka, 26,27,31 å 32 på dagis. 28,29 och 30 är det SEMESTER

Idag är sista dagen kväll/nattjobb innan semestern, sen ska jag jobba lite dagtid där. Brukar inte ha problem att jobba kväll/natt men har kommit helt fel i sovandet så e ju helt slut HELA tiden. Man behöver inte va på tjocken för att va trött helt enkelt ;)

NU är det dags för hundarna att få sin promenad, sen är det lunch å efter det är det väl dags att åka å jobba.....

Inga kommentarer: