lördag 18 juni 2011

Lördag

Hade klockan på ring 7, gissa om jag inte gick upp då, jag kunde inte sova på natten, har kommit hel fel på dygnet, så klockan 3 låg man fortfarande å försökte få John Blund att uppenbara sig. Jävla skitgubbe han kom aldrig, dålig stil......

Men halv 8 hade Alice fått nog av sömn så då skulle hon ut, ut me dom å sen gick jag en egen promenad efter det, va himlarns blött i skogen kan jag lova, när jag kom fram till "stora" vägen så såg det ut som jag kissat på mej 10 ggr ;)

Hem å så in till Östhammar å handla lite, sen klippa gräs innan regnet kom, hann som TUR var, nästan så jag sprang omkring där på gårn me klipparn.....

Duscha, fixa å sen iväg till lillebror, som fyller år idag och Sandra. Blev bjuden på JÄTTEGOD smörgåstårta, tonfisk var det i den, mumsmums. Sen kaffe å marängtårta, fyfarao käka tills det spruta ur örona ;)

Inga kommentarer: