fredag 17 juni 2011

Ingen är perfekt....

men det finns väl gränser för hur irriterande man kan va. Igår när jag skulle till jobbet så e man ju mycket tidsoptimist, så det finns ju bara en fart liksom, full fart framåt. MEN ser jag att det är ett gäng nötter ute å går mitt på vägen så är det klart att jag saktar ner, körde 30 förbi dem å ändå måste kärringarna veva me sina långa armar å skrika å käfta, kolla i backspegeln å de stod fortfarande kvar å skriker. Hade sån himlarns lust att backa tillbaks å köra över dem ;) Ne men jag kan va ute å gå me hundarna å folk kommer å inte ens saktar ner utan kör fullt förbi, å då går jag ändå på sidan, tycker att det är idiotiskt att inte sakta ner men inte börjar jag veva å skrika.

Å så slutar man halv 3 igår, trött som ett as, åker hem å lägger sig. Sover som en gris efter nån timme. Så klockan 8 startar grannen gräsklipparen å hackar STEN låter det som, vet inte hur många gånger klipparn stanna  i grustaget ;) Å när han va klar med det drogs trimmern igång, då gav jag upp å gick upp.

Jag skulle behöva sova i en vecka minst, kanske jag inte skulle bry mej så mycket om nötter på vägen å stenklippare ;)

Inga kommentarer: