fredag 3 juni 2011

Idyllen som försvann

Idag när jag va ute på min promenad så njöt jag verkligen av gottislukter som finns i skogen den här årstiden. Men så när jag gått 6km kanske, så börja det lukta så jävla mycket SKIT så jag trodde jag hade klivit i nå, men det lukta inte dynga utan ren människobajja, kom sen på att det kanske var hönseriet som skulle sprida ut skiten på åkern, för den luktar ju mer skit än nån skit. MEN när jag började närma mej hönseriet så sluta det lukta. När jag sen var 3km från att va hemma började det lukta igen, den gången fick jag för mej att jag hade väldans taskig andedräkt, men så va inte fallet. SÅ nu är frågan, vilken bonde sprider ut sin EGEN skit på åkern, för så länge har jag varit med att jag vet att vanlig kodynga inte luktar så..........

Inga kommentarer: