tisdag 14 juni 2011

A i en provhytt

Idag var den stora uppgiften att finna en bikini, en bikini jag skulle kunna ha 10år framåt. Ett MYCKET stort uppdrag alltså. Bestämt mej för att den skulle va enfärgad och att den inte skulle va alltför dyr, herregud hur mycket använder man skiten egentligen.

Va in på stadium, mest mönster å massa färger där. In på Lindex, hitta en grönsvartbrun sak, snygg men fanns inte riktigt min strl så mixtra lite å fick till det hyfsat bra. REDAN där hade jag missat en viktig detalj, PRISET, så dyr så halva lönen gick redan innan jag kommit in i provhytten.

I provhytten så syns ju ALLT det där som man kan se förbi lite ibland, ljuset bländer varenda jävla grej på kroppen, speglar överallt så man inte gömma sej nånstans, profilen ser bajs ut, håret är slitet å jag ser allmänt sliten ut. KOMMER sen på att det kanske är det medtagande tyget som ska synas, DET ser helt okej ut, tror aldrig jag provat en så snygg bikini förr, ALLT sitter där det ska å helt plötsligt så ligger det svindyra tyget i en påse tillsammans med kvitto och mitt bankkort har blivit lite smalare ;)

Nu sitter man på jobbet å ska försöka tjäna in den där mycket viktiga sommardetaljen, lite tyg för att kunna ligga på en klippa mitt ute i ingenstans, man skulle fan bli nudist.....

Inga kommentarer: