torsdag 23 juni 2011

Det regnar å regnar....

Va ut i SPÖREGN på jobbet, jag va trots regnkläder, BLÖT när jag kom in, efter att jag rastat lite å tog in barnen så var det nästan ingen av dem som var heltorr heller, men ingen klaga å alla hade haft kul i vattenpölarna :)

Efter jobbet så skulle man ju in å handla, kularns värre att hela världen eller ALLA sommargäster var inne på affärn samtidigt som mig. Kundvagnar som va packade med råge, folk som var stressade till tusen och "puttade" på en med vagnen i kön fast den stod still, å så jag då, med en korg med 3 varor i, fick en fjärde när jag kom fram till kassa, SE & Hör fick följa me hem också. Skulle ha glass å jordgubbar men både glass å gubbar va SLUT. Så jag fick åka ner på konsum å köpa.

På hemvägen hacka jag tänder som en rädd kanin och frös, allt för att glassen inte skulle smälta ;)

Inga kommentarer: