onsdag 8 juni 2011

Dagens.....

tanke: Många tycks behöva bekräftelse på att de är SUPERmänniskor........ Ingen är perfekt å ingen är helt värdelös ( kanske kan finnas nåt undantag där)

Nu är det väldigt inne med att tala om för hela världen hur fet,ful och vit man är, det ska badas i vassen, man ser ut som en gris,eskimå eller nå annat smickrande.

Egentligen tror inte jag att man tycker sådär om sej själv, gör man det så skriver man inte ut det eller skriker ut det till hela världen. Ne man gör det för att få motsvar på hur VACKER,SNYGG,UNDERBAR och HÄRLIG man är.

Jag kan tala om att jag tyckte det var jobbigt att duscha där ett tag, jag orka liksom inte se hur jag låtit det gå som det gått. MEN inte fan skrev jag ut det, ne jag TOG tag i det istället. Det är ingen annan som kan göra livet lättare för dej om du inte vill det själv. Det är bara du som bestämmer hur ditt liv ska se ut!!!

Inga kommentarer: