torsdag 30 juni 2011

1 dag kvar till helg....

6 jobbdagar kvar till SEMESTER och som jag behöver den där semestern, räkna ihop jobbade timmar idag å hamnade en bit över 170 denna månad, så att det kanske inte är så dumt med lite ledigt, ladda batterierna. LEVA, NJUTA..... för som det är just nu så känns det som att det är flera som ligger i riskzonen för att hamna på en väldigt osmickrande lista hos Angelica å om jag skulle jobba en dag till så skulle den där trevliga,leende fröken förvandlas till ett grönt argt monster, INTE mot barnen, jag älskar mitt jobb, men kan lova att många andra skulle få se att jag inte bara är tyst å tar skit, det finns en gräns för alla, min gräns är HÖG men den finns där, jag har den inom räckhåll NU.......å om det skulle hända skulle ju jag hamna på den osmickrande listan å det vill man ju inte riskera ;)

Inga kommentarer: