söndag 29 maj 2011

Wilman klara 1mil



Min älskade vovve

Alltid lättare om man får gå lös










Blev helimponerad av att Wilman inte blev mer TRÖTT av promenaden, hon fick gå lös hela tiden i skogen, då brukar det oftast gå mycket bättre, hon kommer 1km efter men hon kommer iaf :)

Min lilla tjockis, men hon har blivit alldeles för lat för sitt eget bästa den där vovven, sen är hon ju den mest bestämda hund man kan tänka sig. VILL hon inte så går hon inte, hon lägger sig å skiter fullständigt i om jag släpar henne i backen HON ligger där hon ligger.

Men idag var en bra dag för promenad tydligen!! Hon är ju 8år också, det måste man tänka på, ingen ungdom längre den vovven. 

Men HELT underbart skön promenad, jag riktigt LEVER när jag är ute å går i skogen, jag är nog ett troll egentligen ;)

Inga kommentarer: