onsdag 25 maj 2011

Skrotar

Japp, nu skrotar vi löpningen, det där fungerar inte för mej, jag har inte ben,kropp eller motorik för det :) Jag är helt kass på att springa. Gav det ändå 3veckor, får man ta som en LITEN vinst.

Nepp nu satsar vi helt på det JAG är BRA på, nämligen promenader, är en såndär seg jävel, som hellre gårågårågår i flera timmar än att ta ut mej så att jag nästan dör 1 halvtimme på löpning. Lite PLANKA på det så har man nog kommit i lagom FORM till hösten ;)

1mil idag har det blivit & dagen är ju inte slut heller, promenad me Alice å Wilman ska ju också ske, men först måste det bli lite svalare ute så mina nallar inte smälter bort i värmen.

En fördel till med promenader är ju att man kan lyssna på vilken musik man vill i mp3, man behöver inte ha sån där tempomusik, man kan tralla me lite å tänka, jag blir så ofantligt SMART när jag är ute å går, tänker ut massa smarta ideer :P, så det är ju BARA fördelar med promenader.

Inga kommentarer: