torsdag 26 maj 2011

Fullan Rullan

Jobbat på dagis idag, stora avdelningen idag. Jag och några killar spelade bandy, sprang tills jag blev helt slut. Men kul var det. Fick först höra att jag va dålig men sen när de sett att jag FAKTISKT kunde springa som en gasell efter bollen så sa samma unge, DU va ju bra på det här, hehe.

Hem å klippte gräset, klippte kvistar också, jädra bra maskin det där ;) Rensa min rabbatt vid bron, hittade NYA blommor där, lökarna jag satte förra året, hade tydligen lyckats sätta TVÅ av 10 åt rätt håll. Inte visste väl jag att det fanns upp å nersida på en LÖK.

Lönen kom idag, lönen försvann idag, JÄVLA skit va pengar kan ha vingar ibland, denna gången var det som stora JAS plan som bara svepte förbi som en orkanvind. MEN man får va glad att man kan betala sina räkningar iaf.



Ikväll ska jag fira att jag jobbat klart för denna veckan, (börja idag,sluta idag) , firar genom att kolla på Änglagård å drömma mej bort till sommar,sol å semester!!!

Inga kommentarer: