söndag 24 april 2011

Påsk

Igår, var en av de bästa dagarna detta året, kombon Camilla,solen,cider,grillen,balkongen kunde inte ha varit mer rätt. Det är sånna dagar man minns.

Idag ringde klockan 7 för det är flaggdag och med en flaggpolis som granne så är det bara att masa sig upp ur sängen det å hissa flaggan. Var tillåme ut å lästa på om flaggregler igår innan jag la mej, så NU vet jag att jag inte kan få böter om jag låter flaggan hänga uppe efter solens nedgång :)

Promenad me hundarna, skogsprommis, Alice sprang lös, så HÄRLIGT att se henne springa omkring, kunde man inte tro för ett halvår sen :)

Idag blir det påskmat hos mamma å pappa, FINT d, jag va sugen på sill igår när jag låg proppmätt i sängen, sill kan man aldrig få för mycket av :P

Fina påskpresenter och massa godis fick man av påskisharen också!! Jag måste varit snäll jag :)

Inga kommentarer: