tisdag 12 april 2011

Har kommit fram till......

Att jag är ganska så oegoistisk, när man egentligen behöver en REJÄL massage själv, men känner att det är lite väl dyrt att låta nån annan stå å knåda skinnet så man låter bli. MEN sen att betala en massage åt HUNDEN, ja då är det inga problem då far slantarna upp på disken och fickorna blir tomma, men lika glad för det är jag men gladast e nog Alice.

Har också kommit fram till att efter 2mil på cykel dan innan sätter sina spår på bakdelen, kändes som ett enda stort blåmärke när jag satte med på sadeln idag, men efter en mil var arslet bortdomnat. Så slutsatsen blir ju att efter 1mil så kan du cykla hur LÅNGT som helst.

Ännu en grej jag fått bekräftat är att mitt minne inte bara är sämst, jag har inget minne heller och har jag ett så blir det ändå fel i tankeverksamheten, igår glömde jag att handla det jag skulle, Idag kom jag ihåg att handla det jag skulle men tog fel sort, men men det får gå ändå.

Det sista är att jag ÄLSKAR att vara dagisfröken, fy fan, att ha ett jobb som man gillar är inte illa, synd bara att man inte är anställd på "riktigt"

Inga kommentarer: