lördag 2 april 2011

Död dammsugare

Japp, lyckades döda min dammsugare på morgonen, perfekt tajming nu när det är så härligt väder ute, inte alls så att man borde dammsuga två ggr om dagen ;) Men men, den suger inte å va ska man me en dammsugare till om inte för att suga upp saker. Efter att ha plockat itu helvetesmaskinen till molekyler å den ändå inte sög, ja då fick den ligga å skämmas i hallen så tog Wilman, Alice å jag bilen å åkte hemifrån.

Sen tog jag min superbil å drog ner till Österby för att hämta upp syster så drog vi till Uppsala, gick på IKEA och inhandlade lite blomster på plantagen, panseer och påskliljor, blir det inte vår nu så är det illa.

Sen rejsa vi hem till Camilla å käka glass med kola OCH chokladsås, fyfarao, vet man hur gott det är med bara kola så ska man testa å köra både kola å choklad, man kommer till HIMMLEN :)

Nu har jag gjort kycklingpaj, helvetiskt duktig!!!

Inga kommentarer: