söndag 27 mars 2011

Sommartid

Låter ju så himlarns FINT det där ordet & snart är det ju April också, det är vår på riktigt det. 


Idag ska jag minsann ut på tussilagojakt tror jag, kan bli en svår uppgift då vi brukar ta svängen i skogen och där i skogen är det MYCKET snö kvar, kan tänkas att de där gula små sakerna inte riktigt har den rätta viljan att hoppa fram ur snön.


Hade så åt helvete ont i magen igår, trodde nästan jag åkt på den där magsjukan som så många haft på jobbet och som hållit på i månader nu. Men drack zero tills jag höll på att sprängas, så idag är jag som NY igen.


Började kolla på Höstlegender igår, finns det nån mer film där tårarna bara trillar sådär fasansfullt mycket så man kan tro att flytväst vore bra att ha ifall att. Hemskt när man lever sig in i filmen sådär, det var nästan så jag klev in och hade en roll där jag me, vilken av dem är lite oklart.


Så när den filmen var slut så var klockan ganska så jättemycket och tillsammans med att sommartid börjat gälla, ja då var nog klockan runt 5 å jag hade klockan på alarm 6, fråga mej inte varför, nån idiot ide sådär. Så när klockan sen ringer å jag inte fattar nånting är är fumligare än fumligast så flyger det mesta ner i golvet innan jag har lyckats stänga av telefonen som i den stunden har gått in för alarm i flyganfalls ljud. Jag gick inte upp då, ne jag drog täcket över skallen å sov i några timmar till. 



Inga kommentarer: